Asiakastarina:
VieVie Sinut Oy

Verkkosivu­projektista jatkuvaksi some- ja hakukone­kumppaniksi


VieVie Sinut Oy tarjoaa asiakkailleen taksipalveluita Kuopion, Siilinjärven, Tahkon, Nilsiän, Varkauden ja Mikkelin alueella VieVie-brändin alla, ja on yksi Sollertiksen pitkäaikaisista jatkuvan asiakkuuden kumppaneista. VieVien kanssa aloitimme verkkosivu-uudistuksesta, jonka myötä yhteistyö syventyi jatkuvaksi asiakkuudeksi Google- ja somemarkkinoinnin saralla.

Verkkosivuprojektin keskeisenä haasteena oli helpottaa Soitto-painikkeiden löytämistä verkkosivuilla. Kun haaste oli suoritettu onnistuneesti, VieVie halusi jatkaa yhteistyötä Google- ja somemarkkinoinnin parissa.

”Onhan tässä matkan varrella ollut monenlaista hauskaa kampanjaa, ensimmäisenä tulee mieleen Janitan (Sollertiksen projektipäällikkö) ehdottama FB-kampanja kuljettajahaastatteluista. Parhaat poistetut palat -video on jäänyt erityisen hyvin mieleen”, VieVien Elina Madetoja nauraa.

Parasta on ollut, että yhteistyön tuloksena FB-feedi pysyy aktiivisena, eikä sen tekeminen kuormita, kun FB:n ylläpito on ulkoistettu Sollertikselle.

Elina Madetoja, VieVie

VieVie

Markkinoinnin tavoitteena erottua kilpailijoista 

VieVie on ollut erityisen tyytyväinen ideointiapuun, jota Sollertikselta on saatu. Ideoita on jaettu puolin ja toisin.

”Omilla rahkeilla ei olisi tullut näin hyviä ideoita. Janita lähti mukaan Tinder-markkinointiinkin, kun ehdotin ihan älytöntä ideaa: mehän voisimme mainostaa myös Tinderissä VieVie:n nimissä treffikampanjaa. Ja sehän toimi! Treffikampanja sai positiivisen ja hauskan vastaanoton asiakkailta.”

Yhteistyön keskiössä on FB-postaukset ja jatkuvana kehittämisen kohteena Google-markkinointi.

”Painopiste on FB-julkaisuissa, mutta saamme Sollertikselta apua myös Googlen hakukoneoptimointiin. Parasta on ollut, että yhteistyön tuloksena FB-feedi pysyy aktiivisena, eikä sen tekeminen kuormita, kun FB:n ylläpito on ulkoistettu Sollertikselle. Työaikaa vapautuu muuhun.”

Madetoja kuvaa yhteistyötä sujuvaksi – kaikki hoituu etänä ja aina tavoittaa, kun on tarve. Suurin yhteistyön helmi on kuitenkin ollut kilpailijoista erottautuminen.

”FB:n tavoite oli erottua kilpailijoista, ja siinä on onnistuttu erinomaisesti”, Madetoja kiittää.

Oletko kiinnostunut yhteistyöstä Sollertiksen kanssa? Jätä viesti!